Förkyld men förväntansfull

Förkyldningen håller i sig! Jag trodde att den höll på att ge upp men så fick jag helt plötsligt jätteont i halsen. Var till gävle idag och shoppade för att liva upp mitt humör lite, men jag tror det förvärrade min förkyldning. Skulle behöva sova ut en dag men måste på matten imorgon.

Hur som helst är det bestämt nu!
Jag och Eken kollade på en lägenhet igår som var nytapetserad och jättemysig. Det är en etta dock, men rätt så stor så vi ska nog få plats. Det negativa är väl att badrummet inte är nyrenoverat, men badkar skulle vi få iallafall.
Ska bli underbart att flytta ifrån stugan vi bor i nu, efter allt trassel som har varit (berättar om det en annan gång)
I mellandagarna blir det iallafall flytt för vår del, härligt värre!
Första gången jag lämnar boet, så där lite mer på riktigt... Spännande!

Nu ska jag grunda för en uppgift sen är det sovdags! Mitt huvud är tungt som bly.
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0