Databasfredag

Japp, fredag idag! I vanliga fall är man upprymd av lycka men nu känner jag mera en viss nollställdhet. Jag känner mig likgiltig inför helgen, och hur sorgligt är det`??? Men det kanske är så att jag inte har varit hemma på länge och därför lider av lite hemlängtan... Vi får se om en helg hos mor får mig på fötter igen. Jag är ju fortfarande bara en liten tös som behöver springa runt i mitt barndomshem lite nu och då.

Hur som helst fortsätter jakten på lägenhet för mig och Eken. Ska nu kolla på en etta i mina hemtrakter som är äldreanpassad... Detta skulle innebära större hall och större badrum. Får se hur det ser ut när vi kikar på den vilket vi ska göra snart. Måste hitta något till Januari.

Nu ska jag bli lite mer aktiv i databashanteringen! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: bella

hahaha.. sitter också och äter godis - tyvärr!
jaaa såg det nu.. det skulle vara 20.30 men skrev fel. ;)

2007-12-07 @ 19:12:08
URL: http://ellabay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0