Lite livsgnista.

 
Har ni sett? Det finns lite livsglädje i tösabiten igen.
In i kaklet sa jag. Men med måtta, så klart. I lördags blev det powerwalk/jogg 4,6 km, i söndags promenerade jag och Andreas hemifrån och längst Umeåälven i och tillbaka i tre timmar, i måndags blev det powerwalk/jogg 4,4 km och idag så blev det armpass på gymmet och en powerwalk på 6,8 km.
Nu snurrar det i huvudet på er; "Har hon varit aktiv varje dag?! Är det så vist efter sex månader med total pares?".
Nej, det är högst troligt inte, men sommaren väntar inte på någon, ska jag säga er. Och de där små powerwalksen är nog en klok mjukstart från min sida.
Och jävlar vad gött det är att få svettas igen! Få känna lite stolthet och gnista! Känna att man faktiskt gör något åt dallret! 
Det firar vi med en Celsius. Eller varför inte två?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0